Як стати користувачем особистого кабінету   

Увага! Для  того щоб увійти в особистий кабінет необхідно виконати авторизацію на головній сторінці, вказавши свої логін та пароль, з якими ви були зареєстровані раніше в попередній версії особистого кабінету. Проходити реєстрацію заново не потрібно.

Але якщо ви не пам'ятаєте свій пароль, є можливість його відновлення. Достатньо мати електронну пошту (E-mail), яку Ви вказували при реєстрації на попередній версії особистого кабінету. На головній сторінці необхідно перейти «Забули пароль ?», вказавши електронну пошту і натиснувши кнопку «Надіслати пароль». НОВИЙ пароль буде надісланий на вказану Вами електрону пошту.

1. Перехід на сторінку реєстрації:

Якщо ви раніше не реєструвалися в особистому кабінеті, перейдіть на сторінку «Реєстрація». Потрапити на неї можна з головної сторінки «Почати реєстрацію».

2. Заповнення форми:

У формі реєстрації вкажіть:

  • Ім’я користувача*
  • Пароль
  • Електронну пошту (будьте уважні, на вказану вами адресу прийде лист - підтвердження реєстрації)
  • Особовий рахунок**
  • № лічильника або ПІН код***

* Ім’я користувача необхідно вводити англійськими літерами та цифрами (приклад dnepr22 або test)

**Особовий рахунок — унікальний цифровий код для кожного абонента, вказаний на ваших квитанціях на оплату.

 ***Заводський номер будь-якого лічильника, який закріплений за вказаним особовим рахунком. Якщо лічильники не встановлені, необхідно звернутися у відділ збуту, щоб отримати ПІН код.

Вказані дані дадуть можливість впевнитись, що саме Вам належить вказаний особовий рахунок, та забезпечать конфіденційність відомостей про вашу особу згідно положень Закону України «Про захист персональних даних».

Якщо ви помилитесь при введені особового рахунку, або невірно вкажете заводський номер лічильника або ПІН коду, система реєстрації дасть можливість виправити помилку. Подальша реєстрація доступна лише у випадку, коли обидва згадані параметри будуть вказані вірно.

Після того, як всі дані форми реєстрації будуть внесені вірно, на вказану Вами електронну пошту буде вислано лист підтвердження реєстрації. Тепер можливо користуватися особистим кабінетом.

Поради:

Отже, Ви вирішили зареєструватись або ввійти до особистого кабінету після реєстрації, однак вікно авторизації на екрані не відкрилось. В такому випадку спробуйте здійснити наступні операції:

  • Перевірте, чи Ваш комп’ютер підключений до мережі Інтернет (чи відкриваються на ньому інші веб-сторінки). Якщо так, спробуйте закрити оглядач (браузер), який Ви використовуєте і скористайтесь іншим (напр. Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer (IE) тощо)
  • Якщо Ви підключаєтесь до мережі Інтернет з робочого комп’ютера, майте на увазі, що він може бути захищений від втрат інформації, відтак подібне з’єднання буде неможливим.
  • У випадку появи тексту повідомлення щодо помилки (error), спробуйте прочитати його. Якщо виникнуть труднощі – зверніться до сайту translate.google.com.ua. Скопіюйте текст з екрану і перенесіть його до сайту – перекладача.
  • Трапляється, що наш сертифікат безпеки не відповідає браузеру, на якому Ви працюєте. В такому випадку спробуйте налаштувати сертифікат у відповідності до вимог Вашого браузера.
  • Якщо авторизуватись не вдалось, виконайте таку операцію: скопіюйте екран з повідомленням про помилку і надішліть на електрону пошту post@voda.pl.ua. Відобразіть на знімку повний екран, не «обрізуючи» його. В такому випадку ми зможемо ефективніше допомогти Вам. Успіхів!